14 Nisan 2014 Pazartesi

Shader Minecraft 1.7.5 için Paket ve 1.7.2



CUDA Shader Minecraft 1.7.5 için Paketi ve 1.7.2

Biz sert bir ile gidiyoruz. Bu ne kadar var, ha?
Dürüst (benim bilgisayar iyi değil çünkü çoğunlukla) bu shader paketi gibi, ve sizin with.It oluşturur göstermek için oldukça güzel bir shader verir gerçekten güzel görünüyorsun ağaçlardan gelen ışık ışınları, ekler. Bu logo da ben yardım edemem ama aşk değil bir ayna blok bulmaca küp vardır.
CUDA Shader PaketiCUDA Shader PaketiCUDA Shader Paketi
Bu da gerçekten güzel (benim gibi) yavaş bilgisayarlarda oldukça iyi çalışacak bir sürümü de vardır. Ayrıca, bence, shader paketi yapılmış adam tarafından tasarlanmış bir kaynak paketi vardır. Ben olsa, bir HD paketi, bu yüzden hiçbir kötü bilgisayar eklenti düşünüyorum. Bahsetmişken, o bir meşaleler biraz daha farklı görünmesini sağlar hangi eklenti vardır. Bunun yerine bana bu konuda konuşurken, buraya nasıl göründüğünü gösteren bir video:
Güzel görünüyor, değil mi?

Minecraft 1.7.5 Ana Özellikler için CUDA Shader Paketi

  • Bu ... bir shader paketi. Bu güzel şeyleri gölgelendirir. Ondan ne bekliyorsunuz?

Minecraft 1.7.5 için CUDA Shader Paketi Nasıl Kullanılır

  • Yükledikten sonra, seçenekleri "Shader" tıklayın.
  • Bu shader paketi etkinleştirin.
  • Yepyeni bir ışık aracılığıyla dünyaya bak!

Minecraft 1.7.5 Avantaj ve Dezavantajları için CUDA Shader Paketi

Artıları:
  • Gerçekten güzel görünüyor.
  • Alt uç bilgisayarlarda kullanılabilir.
  • Onun logosu olarak bir ayna blok kullanır. Bulmaca küpler bir hayranı olarak, ben seviyorum.
  • Sizin youtube veya MCForums için inşa gösteriş için gerçekten güzel.
Eksileri:
  • Eğer gerçekten kötü bir bilgisayarınız varsa siz de onu kullanamazsınız. Bunun dışında, iyi olacak.

Minecraft için CUDA Shader Paketi 1.7.5 Değişiklikler

  • Birini bulamıyorum.

 Minecraft 1.7.5 için CUDA Shader Paketi'ni yükleyin nasıl

  1. Bunun için Minecraft 1.7.2 gerek, bu yüzden fırlatıcı ile bu download edeceğiz. Doğru, başlıkları Yanıltıcı?
  2. Durumunda yedek her şey gerekir.
  3. Olsun Forge!
  4. Indirin ve gölgelendiricileri mod çekirdek yükleyin.
  5. Minecraft çalıştırın.
  6. Başlık ekranın alt köşesinde Çıkış'ı tıklatın. Yoksa çıkmak mı? Ben hatırlamıyorum.
  7. Senin. Minecraft klasöründe, size, "ShaderPacks" veya benzer bir şey olarak adlandırılan bir klasör göreceksiniz açmak gerekir.
  8. Orada CUDA shader paketini sürükleyin.
  9. Minecraft "Seçenekler> Shader" Git
  10. Yeni shader keyfini çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder